The Sims cheat kódok
Játék közben nyomd le a CTRL + SHIFT + C gombokat, majd írd be a kódokat. Több kódot is beírhatsz. Ebben az esetben tegyél pontosvesszőt közéjük.
! - Utolso csalás ismétlése
autonomy # - Gondolkodásszint beállitása #=1-100
draw_all_frames on - Minden kép kirajzolása be
draw_all_frames off - Minden kép kirajzolása ki
edit_char - Karakter szerkesztése
grow_grass # - Fű növekedése #=1-150
set_hour # - Óra visszaállitása #=1-24
set_speed # - Játék sebességének beállitása #=-1000-től 1000-ig
history - Family History fájl mentése
hist_add - Új családtörténet fájl hozzáadása
interests - Személyiségcsere
klapaucius - 1000 pénz (Simoleons)
log_mask - Eseménynapló
lot_size # - Csoport méretének megadása
map_edit on - Térkép szerkesztés be
map_edit off - Térkép szerkesztés ki
route_balloons on - Debug ballonok be
route_balloons off - Debug ballonok ki
sweep on - Ketyegés be
sweep off - Ketyegés ki
tile_info on - Tile Info be
tile_info off - Tile Info ki
water_tool - Vizes árok épités
grow_grass # - Betemethetjük az árkot #=1-150
auto_level - Az épületek automatikusan megfelelő szintre lépnek
import - Automatikusan beimportálódik a FAM fájl
prepare_lot - Tárgyak megjavítása
! - Utolso csalás ismétlése
autonomy # - Gondolkodásszint beállitása #=1-100
draw_all_frames on - Minden kép kirajzolása be
draw_all_frames off - Minden kép kirajzolása ki
edit_char - Karakter szerkesztése
grow_grass # - Fű növekedése #=1-150
set_hour # - Óra visszaállitása #=1-24
set_speed # - Játék sebességének beállitása #=-1000-től 1000-ig
history - Family History fájl mentése
hist_add - Új családtörténet fájl hozzáadása
interests - Személyiségcsere
klapaucius - 1000 pénz (Simoleons)
log_mask - Eseménynapló
lot_size # - Csoport méretének megadása
map_edit on - Térkép szerkesztés be
map_edit off - Térkép szerkesztés ki
route_balloons on - Debug ballonok be
route_balloons off - Debug ballonok ki
sweep on - Ketyegés be
sweep off - Ketyegés ki
tile_info on - Tile Info be
tile_info off - Tile Info ki
water_tool - Vizes árok épités
grow_grass # - Betemethetjük az árkot #=1-150
auto_level - Az épületek automatikusan megfelelő szintre lépnek
import - Automatikusan beimportálódik a FAM fájl
prepare_lot - Tárgyak megjavítása